Педагог кадрлардың жұмысын талдау
Бөбекжайдағы жұмыстың басым бағыттары: танымдық-тілдік бағыт, мемлекеттік стандарт негізінде танымдық ортаны құру және дамыту, әр тәрбиешінің кәсіби шеберлігін арттыру.
Жылдық міндеттерді іске асыру үшін барлық жұмыс мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт, Үлгілік бағдарлама негізінде қойылды.
2022-2023 оқу жылында балабақшаның негізгі жұмысы ойын арқылы балалардың шығармашылық, тілдік қабілеттерін арттыруға бағытталған. Осы мақсатта келесі жылдық міндеттер шешілді:
1. Күн тәртібінде балалармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы, ұйымдасқан қызметте балалардың қозғалыс белсенділігін арттыру.
2. Ойын әрекеті арқылы балалардың танымдық және сөйлеу қызығушылығын дамыту.
3. Педагогикалық процестің сапасын арттырудың қажетті шарты ретінде педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Осы міндеттерді шешу үшін бес педагогикалық кеңес белгіленіп өткізілді:
Педагогикалық кеңестер тақырыптары |
Өткізілу формасы |
№ 1 педагогикалық кеңес «Жаңа оқу жылындағы бөбекжай қызметінің негізгі бағыттары» № 2 педагогикалық кеңес «Егер сіз сау болғыңыз келсе» № 3 педагогикалық кеңес «Пәндік даму ортасы - баланың танымдық және сөйлеу дамуының көзі ретінде» № 4 педагогикалық кеңес «Ойында өсу және даму» № 5 педагогикалық кеңес «2022-2023 оқу жылының қорытындысы» |
дәстүрлі
іскерлік ойын
дөңгелек үстел диспут-викторина
есептік |
Әрбір педагогикалық кеңесте белгіленген міндеттерді орындау үшін шешімдер қабылданды.
Келесі міндеттерді орындау үшін педагог кадрлардың біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар өткізілді:
Қалалық әдістемелік бірлестіктерін өткізуге қатысу
28.04.2023 ж. біздің бөбекжай базасында «Мемлекеттік тілдің аясын кеңейтуде мнемокестелердің өзектілігі» тақырыбында қазақ тілі мұғалімдерінің қалалық семинары өтті. Инновациялық технологиялар арқылы балалардың ойын арқылы тілдік-танымдық қабілеттерін дамыту, театр қызметі арқылы азах тілін үйрену, балаларға қажетті пәндік-дамыту ортасы көрсетілді. Ойын оқу процесінің мазмұнында өз орнын табады.
Педагогтердің конкурстарға қатысуы (қалалық, облыстық, республикалық)
Іс-шара |
Нәтижесі |
1. Ақмола облысындағы "MediaLitFEST" медиа сауаттылық фестивалі. |
сертификат Исмагамбетова Мунайтпас Нурланкызы |
2. Балалармен және оқушылармен интерактивті плакат жасау жұмысы"баспа редакциясы BILIMNUR " |
сертификат Берестенко Галина Фаизовна |
|
сертификат үздік жұмыс Берестенко Галина Фаизовна |
|
диплом Набиева Риза Муратовна |
|
сертификат Карелина Юлия Юрьевна |
|
сертификат Омарова Жамал Зейнуллиновна |
|
Диплом 3 орын Бейсембина Айнаш Каллеловна |
|
Берестенко Галина Фаизовна «Жаңалық жаршысы» номинациясы |
|
Сулейменова Ж.Б. 3-дәрежелі Диплом |
|
Нурланова А.С., Садуова А.К. 3-дәрежелі Диплом |
|
Нурланова А.С., Садуова А.К. 3-дәрежелі Диплом |
Биылғы оқу жылында бөбекжай тәрбиеленушілері, сондай-ақ педагогтар түрлі облыстық және қалалық конкурстарға қатысып, келесі марапаттарға ие болды:
Іс-шара |
Нәтиже |
|
Грамота 1 орын, Каиргельдинова Раяна 2 место, Шалашун Данил |
|
Диплом І орын Ишмухаметова Ясмина, Михайленко Ева |
|
Диплом 1 орын Ержанова Линара, Белгібай Амира, Макарьина Адема, Кайыргельдина Аделина |
|
Каиргельдина Аделина Жанабекова Алима 1 орын |
|
Михайленко Ева, Шалашун Данил |
|
Диплом 3 орын группа №1 «Күншуақ» |
|
Диплом Маркин Константин, Карелин Роман, Михайленко Ева |
|
3-дәрежелі Диплом Жанабекова Алима |
|
3-дәрежелі Диплом Джумабекова Мариямбиби, Жанабекова Алима, Сабитова Аяла |
Мектепалды топ балаларының мектепте оқуға дайындық деңгейі (үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша мектепалды топ балаларының қорытынды мониторингі)
Мониторинг бойынша: мектепалды тобында 19 бала.
Физикалық қасиеттерді дамыту: 12 баланың деңгейі жоғары, бұл 63%
құрайды. Бірге төмен деңгей 2 бала, бұл 11% құрайды-балалар қандай
қиындықтарға тап болады, төмен деңгейді көрсеткен балалармен қандай жеке
жұмыс жасалады. Қиындықтарды жеңу қабілеті дамиды.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту: 10 баланың деңгейі жоғары,
бұл 53% құрайды. Бірге төмен деңгей 2 бала, бұл 11 % құрайды-балалар
қандай қиындықтарға тап болады, төмен деңгейді көрсеткен балалармен
қандай жеке жұмыс жасалады. Ең алдымен, баланың қарым-қатынасқа деген
құштарлығын дамыту керек.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: 10 баланың деңгейі
жоғары, бұл 53 % құрайды. Бірге төмен деңгей 2 бала, бұл 11 % құрайды-
балалар қандай қиындықтарға тап болады, төмен деңгейді көрсеткен
балалармен қандай жеке жұмыс жасалады. Ойлауды дамыту.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін
дамыту: 9 баланың деңгейі жоғары, бұл 47 % құрайды. Бірге төмен деңгей 2
бала, бұл 11% құрайды-балалар қандай қиындықтарға тап болады, төмен
деңгейді көрсеткен балалармен қандай жеке жұмыс жасалады.Екі есе
бүктелген қағаздан кесіңіз әр түрлі сурет.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: 11 баланың
жоғары деңгейі, бұл 58% құрайды. Бірге төмен деңгей 2 бала, бұл 11 %
құрайды-балалар қандай қиындықтарға тап болады, төмен деңгейді көрсеткен.
Эстетикалық сезімді дамыту: махаббат, құрмет, табиғат әлеміне ұқыптылықты қарау.
Дайындық тобындағы балалар мектепке оқуға дайындық деңгейі келесі нәтижелерді көрсетті
Бөбекжай педагогтары үнемі балалардың ойын және оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың оңтайлы формаларын іздейді. Мектеп алдындағы педагогтардың кәсіби деңгейін талдау бойынша, бөбекжай ұжымы жұмыс істейді, перспективаларға толы, ортақ мақсаттар мен міндеттермен біріктірілген және педагогтардың жартысының жұмыс өтілі аз болғанына қарамастан қолайлы психологиялық климатқа ие деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Нәтижелерге сүйене отырып, бөбекжайдағы білім беру қызметі жеткілікті деңгейде жүзеге асырылады деген қорытынды жасауға болады.
Педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру нәтижелерін талдау
Жас және білім беру сипаттамалары бойынша педагогтарды талдау:
Сандық және сапалық құрамы
Штат кестесі-31 адам.
Педагогикалық персонал - 14 адам.
Қызмет көрсететін көмекші персонал-16 адам.
«Ақбота» бөбекжайы МКҚК 2022-2023 оқу жылында штаттармен 100% жасақталды. Кадрлық әлеует білім беру процесінің сапасын қамтамасыз етуде шешуші рөл атқарады. 2022-2023 оқу жылында 14 педагог тәрбие-білім беру процесін жүзеге асырды. Барлық мұғалімдердің педагогикалық білімі бар.
Педагог кадрлардың білім беру шегі
Жоғары білімі бар бөбекжайда 10 педагог жұмыс істейді, оның ішінде мектепке дейінгі жоғары білімі бар 3 педагог; орта арнайы білімі бар-4 педагог, оның ішінде 2 – мектепке дейінгі орта арнайы білімі бар. 3 педагогтың «Балапан» сертификаты бар.
Екі жылмен салыстырғанда біз келесі нәтижелерге қол жеткіземіз:
Жыл |
Педагогтар саны |
Жоғары білім |
Жоғары мектепке дейінгі білім |
Арнайы-орта білім |
Арнайы-орта мектепке дейінгі білім |
2021-2022 |
14 |
8 - 57% |
1 – 12,5% |
6 - 43% |
3 – 50% |
2022-2023 |
14 |
10 - 71% |
3 – 30% |
4-29% |
2 – 50% |
Қорытынды: 2 жыл ішінде салыстырмалы талдауда мұғалімдердің білім беру сипаттамалары бойынша жоғары білім деңгейі жыл сайын айтарлықтай артып келе жатқандығы, мектепке дейінгі жоғары білім деңгейі де артып келе жатқандығы байқалады.
Педагогтарды жұмыс өтілі мен жасына қарай бөлу
2022-2023 жылдары педагог кадрлардың жас шегі.
Педагогтердің педагогикалық біліктілік деңгейінің динамикасы
14 педагогтың ішінде жоғары біліктілік санаты – 1, педагог-зерттеуші – 2, педагог-модератор – 4, басшының үшінші біліктілік санаты - 1, педагог – 6 біліктілік санаты бар.
Біліктілікті арттыру курстары
Барлық кәсіби позициялар, психологиялық қасиеттер, педагогикалық дағдылар жаттығуға болады, яғни. қалыптастыру және дамыту пәні болуы мүмкін. Сондықтан бөбекжайда педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру жүйесін жетілдіру мәселелеріне көп көңіл бөлінеді. 2022-2023 оқу жылында біліктілікті арттыру курстарынан (72 сағат) 4 педагог өтті, бұл педагогтардың жалпы санының 29% -. құрайды.
Қорытынды: бөбекжай тәрбиешілері өздерінің кәсіби деңгейлерін көтеруге тырысады. Мұны растау педагогикалық қызметкерлердің біліктілік деңгейін үнемі арттыру болып табылады. Уақтылы аттестаттаудан өту. Біліктілігі жоғары санатты педагогтардың үлесі және педагог-зерттеуші-санаты өткен жылмен салыстырғанда педагогтердің жалпы санының 21% - ы, 14% - ы. Аттестация аралық кезеңде барлық педагогтер аттестаттау қорытындылары бойынша ұсынымдарды іске асырады.
Айта кету керек, педагогикалық ұжым бір жыл ішінде 29% - ға өзгерді, бұл кезеңде шығармашылық педагогикалық ұжым қалыптасуда. Ұжым жас екенін атап өтуге болады. 2022-2023 оқу жылында тәлімгер бекітілген 1 жас маман болды. «Тәлімгер – жас педагог» жүйесі өз нәтижелерін береді.
Ұсыныстар: таңдалған өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы бойынша материалдарды жүйелеу, оны өз тәжірибесінде шығармашылықпен пайдалану, әдістемелік әзірлемелер жасау, білім беру процесінің тиімділігін, білім беру бағдарламасын іске асыру сапасын арттыру үшін дидактикалық құралдар жасау.
Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен өзара іс-қимыл жүйесін талдау
«Ақбота» бөбекжайы көптеген жылдар бойы ата-аналармен бірыңғай мақсатқа бағынатын жоспарлы жұмыс жүргізеді: бірыңғай білім беру-сауықтыру кеңістігін құру бөбекжай - отбасы. Ата-аналармен жұмыс балабақша жұмысының мазмұны туралы ақпараттандыруға, ата-аналарды балалардың өміріне тартуға, мектеп жасына дейінгі балалардың жетістіктері мен проблемаларына назар аударуға бағытталған.
Ынтымақтастық жолдарын іздеу жүргізілуде, түрлі іс-шаралар өткізу жоспарлануда. Педагогикалық процестің ашықтығы, психолог пен педагог алған баланың диагностикалық деректерімен жеке танысу көзделген. Бұл ретте мынадай міндеттер шешіледі:
- ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру;
- отбасылық тәрбиенің ең жақсы тәжірибесін зерттеу және жалпылау;
- ата-аналарды жұмыстың ең тиімді түрлерін іздеу және енгізу арқылы балабақша өміріне қатысуға баулу.
Ата-аналармен жұмыс кезінде тәрбиешілер мен мамандар ата-аналармен жұмыс істеудің дәстүрлі және инновациялық түрлерін де пайдаланады (ата-аналар жиналыстары, консультациялар, ақпараттық бұрыш, сауалнама, ата-аналарды топтың өміріне белсенді қатысуға тарту, көрмелер, бірлескен сабақтар мен бос уақытты ұйымдастыру, брифингтер, дөңгелек үстелдер, сұрақ-жауап кештері және т.б.).
Жылдық міндеттерді шешу аясында бөбекжай педагогтары ата-аналарды бірлескен қызметке белсенді түрде тартты. Нәтижесінде: жобалар, стретчингтар, аналар күніне арналған бірлескен жиындар, 8 наурызға арналған ертеңгіліктер және т. б.
Екі жалпы ата-аналар жиналысы өткізілді. Сондай-ақ мұғалімдердің жоспары бойынша топтық ата-аналар жиналыстары.
Педагогикалық білімді насихаттау көрнекі ақпарат және үгіт жүйесі арқылы жүргізіледі. Топтарда ата-аналарға арналған бұрыштар безендірілген, онда бағдарламаның барлық бөлімдері бойынша консультативтік материалдар орналастырылған. Медбике денсаулықты сақтау және нығайту мәселелері бойынша жылдық жұмыс жоспарына сәйкес бюллетеньдер шығарады, онда ата-аналар қажетті ақпаратты ала алады.
Әрбір жас тобында циклограммалар жүргізіледі, онда ата-аналармен жеке жұмыс көрсетіледі, онда жеке әңгімелер мен консультациялар жазылады. Тәрбиешілер бір аптаға циклограмма жасау кезінде ата-аналармен жұмысты (консультациялар, көрнекі ақпарат, ата-аналар комитетімен жұмыс) көрсетеді.
Қорытынды: ата-аналар контингенті өте кең және әртүрлі, бірақ біздің балабақша әр отбасына көзқарас табуға тырысады. Болашақта бірлескен іс-шараларды, сондай-ақ ата-ана мен баланың бірлескен жобаларын көбірек өткізуді жоспарлап отырмыз.
Бөбекжайдың мектеп, театрлар, мұражайлар, кітапханалар және басқа да ұйымдармен бірлескен жұмысы.
Біздің балабақша барлық бағыттар бойынша қала ұйымдарымен тығыз ынтымақтастықта жұмыс істеуді жалғастыруда:
- №1 орта мектеп;
- Қалалық өлкетану мұражайы;
- Қаланың облыстық театрлары;
- Облыстық балалар кітапханасы;
- Ескерткіштерді қорғау қауымдастығы;
Бірлесіп өткізілді:
- №1 орта мектепке экскурсиялар (кітапханаға, бастауыш мектеппен танысу)
- өлкетану мұражайына экскурсиялар;
- Ақмола балалар кітапханасына бару (меморандумға қол қойылды);
- өлкетану бойынша «Көкшетау қаласының ескерткіштері» суреттер байқауы өткізілді;
Қорытындылар: жүргізілген жұмыстың қорытындысы бойынша балалардың оқу дайындығының жеткілікті жоғары деңгейі қалыптасқаны, зияткерлік қабілеттерінің зор әлеуеті бар екені анық. Бөбекжайдың өлкетану мұражайымен, тарихи ескерткіштерді қорғау қоғамдастығымен өзара әрекеттесуі балалардың қоршаған орта туралы білімдерін арттыруға мүмкіндік берді. Театрлармен өзара әрекеттесу мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық талғамын арттырады, шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Әкімшілік-шаруашылық жұмысты талдау
2022-2023 оқу жылында бөбекжайдың материалдық-техникалық базасын нығайту, сақтау және көбейту бойынша жұмыстар жүргізілді.
Шаруашылық меңгерушісінің қызметі:
- мекеменің шаруашылық қызметіне басшылық жасауға;
- материалдық-техникалық базаны толықтыру;
- материалдық құндылықтарды есептен шығару, түгендеу бойынша құжаттаманы уақтылы ресімдеу;
- ұйымдар мен бөбекжай арасында шарттар жасасу;
- білім беру үдерісін шаруашылық сүйемелдеу.
Бақылау-инспекциялық қызмет мыналардан тұрды:
- ғимараттың, аумақтың, технологиялық және өртке қарсы жабдықтардың тиісті және денсаулық үшін қауіпсіз жай-күйін бақылау;
- кіші және техникалық персоналдың лауазымдық міндеттері мен жұмыс кестелерінің орындалуын бақылау.
Бөбекжайда техникалық қызмет көрсету персоналы штат кестесіне сәйкес келеді. Қызмет көрсету персоналы жыл бойы тұрақты жұмыс істеді. Ішкі еңбек тәртібі Ережелерін, лауазымдық нұсқаулықтарды бұзу болған жоқ.
Қызмет көрсету және бақылау ұйымдары тарапынан тақырыптық тексерулер жүргізілді:
- жылу және технологиялық жабдықтардың жай-күйі, ғимараттар мен құрылыстардың, ас блогының электр жабдықтарының, автоматты өрт дабылының және адамдарды өрт туралы хабардар ету жүйесінің техникалық жай-күйі;
- жарықтандыру, үй-жайлардың ылғалдылығы;
- әртүрлі өлшемдер мен өлшеу құралдарының жай-күйі;
- Гидропневматикалық жуу және сығымдау;
- өрт қауіпсіздігі және еңбекті қорғау талаптарын, нормалары мен ережелерін орындау.
Бақылау нәтижелері бөбекжайда экономикалық қызмет тиісті деңгейде жүзеге асырылатындығын көрсетті.
Әкімшілік-шаруашылық жұмыстарға кәсіподақ активімен бірге бөбекжайдың барлық әкімшілігі жауап береді.
Ұжымның кеңестері мен жиналыстары өткізіліп, онда жаңа оқу жылына арналған міндеттер талқыланып, өткен жылдың қорытындылары шығарылды.
1. 2023 жылдың жазында косметикалық жөндеу жұмыстары жүргізілді.
2. Балабақшаны көгалдандыру:
3. Көше жұмыстары:
4. Ішкі жұмыстар:
5. Сатып алынды:
Қорытынды: бөбекжайдың әкімшілік-шаруашылық қызметінің жұмысын қанағаттанарлық деп тануға болады. Талдау барысында келесі мәселелер анықталды:
1. Бөбекжай ғимаратын күрделі жөндеу үшін жобалау-сметалық құжаттаманы дайындау қажет.
2. Материалдық-техникалық базаны қалыптастыруды жалғастыру.
3. Ата-аналарды пәндік орта құруға тарту.
4. Ойын алаңдары мен жаңа беседкаларға шағын формалар сатып алу.