АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒА КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ «АҚБОТА» БӨБЕКЖАЙЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ  ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЯСЛИ-САД  «АКБОТА»  ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Әлеуметтік желі

Картинки по запросу инстаграм лого

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Күншуақ" кіші сәбилер тобының ата - аналар жиналысы.

16.10.2025

АТА-АНАЛАРДЫҢ №1-ЖИНАЛЫСЫ

 

Жас тобы: «Күншуақ»  кіші жас тобы (мектепке дейінгі ұйымның, топтың атауы).

Оқу жылы: 2025ж
         Өткізілген күні:қыркүйек

Өткізілетін орны: музыкалық  зал.

Жиналысқа қатысушылар саны: 20 адам.


         Жиналыстың тақырыбы: «Жаңа оқу жылында 2 жастағы балаларды тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттері».

Өткізу формасы: конференция.

Мақсаты: екі жасар балалардың жас ерекшеліктерін, сондай-ақ оларды тәрбиелеу мен оқыту мәселелерін талқылау және талдау арқылы ата-аналармен тығыз байланыс орнату және қолдау.

Міндеттер:

ата-аналарда екі жасар балалардың жас ерекшеліктері және оларды оқу жылында тәрбиелеу міндеттері туралы түсінік қалыптастыру;

ата-ананың баланың дамуына, тәрбиесіне, оның жеке қабілеттеріне әсер етуінің өзекті салаларына назар аудару;

мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жөніндегі заңнамалық актілер туралы түсінік беру; педагогикалық құзыреттілікті дамыту.

Алдын ала жұмыс: ата-аналар (жаңадан келген балалар) туралы мәліметтер жинау; балаларды отбасында тәрбиелеу шарттары, дәрігерлердің бала ағзасының жеке ерекшеліктері туралы ұсыныстары туралы ұсынымдары; балабақшаның күн тәртібі туралы әңгімелер.

 

ЖОСПАР

Кіріспе бөлім

Сәлемдесу шеңбері

Алдыңғы ата-аналар жиналысының шешімдерін іске асыру туралы.

Негізгі бөлім

«Тәрбие ағашы» ата-аналарды қабылдау.

2. «Мен және менің балам» тренинг педагог-психолог Сейтикова Т.К.

3. Екі жастағы балалардың жас ерекшеліктері. «Менің күткен үмітім» сауалнамасы. Жауапты: тәрбиеші Исмагамбетова М.Н

4. Жаңа оқу жылында екі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Жауапты: тәрбиешінің Омарова Ж.З

5.  Жаңа оқу жылына арналған күн режимі.

6. Ата-аналар комитетін сайлау.

«Әртүрлі».

Шешімдер қабылдау.

 

БАРЫСЫ

 

Негізгі бөлім

«Тәрбие ағашы» қазақтың ұлттық «Көңіл толқыны» күйі орындалып ата-аналар кіріп бояумен ағаш жапырақтарының суретін салады.

Ағаштың діңі жапырақтарына қалай нәр берсе, балабақша да сіздердің балаларыңызға сондай тәрбие береді.

Педагог-психолог «Мен және менің балам» тренингі.

— Қайырлы кеш, құрметті ата-аналар! Біз сіздерді алғашқы ата-аналар жиналысында көргенімізге қуаныштымыз. Сіздердің балаларыңыз кіші топқа  келді, олар батыл, белсенді, ақылды болып өсті. Биылғы оқу жылында оларды көптеген қызықты істер күтіп тұр, ал сіз бен біз үшін басты міндет — олардың осында болған уақытын жайлы, қауіпсіз, пайдалы ету.

* Күн тәртібі, ата-аналар жиналысының жоспарымен танысу.

Негізгі бөлім

1. 2 жастағы балалардың жас ерекшеліктері.

«Менің күткен үмітім» сауалнамасы.

 

№ р/н

Ата-аналарға арналған сұрақтар

Ата-аналардың жауабы

1.

Жаңа оқу жылында Сіздің және балаңыздың алдында қандай талаптар тұр?

 

2.

Жаңа оқу жылының алдында Сізді не мазалайды?

 

3.

Жаңа оқу жылында баланың дамуында қандай жаңа оң өзгерістер болуы мүмкін?

 

 

2 жасар балалардың жас ерекшеліктері.

Балалар өмірінің осы кезеңі баланың ағзасында психикалық және физиологиялық дамуындағы маңызды өзгерістермен сипатталады.

Өмірдің екінші жылында баланың салмағы ай сайын шамамен 200-250 г көбейеді, бойы – 1 см өседі.

Балалар 10 минутқа дейін бір әрекетке назар аудара алады. Есте сақтау қабілеті дамиды: бала бірнеше сағат бұрын болған оқиғаларды есіне сақтайды. Сөйлеуі жылдам жақсарады, белсенді сөздік қоры жинақталады.

Тірек-қимыл жүйесі жетіліп жатады. Бұлшық ет-байлам аппаратын нығайту жалғасады. Қозғалыстар сенімдірек, алуан түрлі болады. Бірақ физикалық шаршау әлі де тез жүреді, бала дене қалпын жиі өзгертеді, айтарлықтай күш-жігер жұмсаудан кейін ұзақ уақыт демалады.

Балаларда ұқыптылықтың қарапайым дағдылары қалыптасады:

шалбары бір-екі сағат бойы құрғақ болып тұрады;

дәретханаға барғысы келетін табиғи немесе жүйелік емес белгілер көрінеді;

беті-қолының кірін көргенде немесе дымқыл жөргектерге жиіркеніш сезімін байқатады;

қолдың, киімнің дымқыл және құрғақ, таза және лас күйін ажыратады.

Ғалымдар екі жасар балалардың жасын «осал жас» деп атайды.

Бұл мінез-құлықты, жас феномені «өмірдің екінші жылындағы ашуланшақтық» деп аталады. Олар балалардың әлеуметтік дамуын, баланың өз қажеттіліктері мен тілектерін нақты білдіре алмауын, сондай-ақ қызғаныштың, көңіл аударудың және сүйіспеншіліктің жетіспеуінің көрінісі болуы мүмкін, «кішкентай», «дәрменсіз», «ананы қайтаруға» деген бейсаналық ұмтылысты көрсететін жасқа тән қасиет.

Бұл жаста бала зерттеу мен автономияға деген тойымсыз қалауды сезінеді   («мен», «өзім ғана», «мен өзім»).

3 жылдық дағдарыстың белгілері пайда болуы мүмкін; бала саналы түрде: «мен», «Мен қаламаймын, мен істемеймін!» деп айтады. Кейде бала қырсық болады.

2 жастағы баланың мінез-құлқы еріксіз түрде болады.

Бұл уақыт жоғары және эмоционалдық тұрақсыздық, зейіннің жылдам алаңдаушылығымен сипатталады.

Бала ересек адамның қимылдарына, сөздеріне, әрекеттеріне еліктейді.

Бұл жаста бала киіну, шешіну, жуыну, қарындашпен сурет салу, түйме түймелеу, ас құралдарын мұқият пайдалану кезінде дербестік таныта алады.

Кейде балалар ересектерден тамақтану, киіну кезінде көңіл бөлуді талап етеді (тамақтандыру, киіндіру).

Баланың сөйлеуі белсенді дамып келеді. Бала сөйлеудің барлық дерлік бөліктерін пайдаланады, бірақ үнемі дұрыс бола бермейді. Дыбыстың айтылуы жетілдіріледі, бірақ әлі де кейбір ақаулар болады.

Бұл жаста баланың сөйлеуі ересектермен ғана емес, балалармен де қарым-қатынастың негізгі құралына айналады. 2 жастағы баланың сөйлеуіне тән ерекшелік – үнемі сөйлеу, барлық әрекеттерді, ойын жағдайларын сөйлеумен сүйемелдеу.

Өмірдің үшінші жылының соңында рөлдік ойындар балалардың сүйікті ойындарына айналады. Бала өзін ана, әке, тәрбиеші ретінде көрсете отырып, белгілі бір рөлге ие болады және дене қалпын, қимылдарды, мимиканы, сөйлеуді дәл қайталайды.

Ата-аналар үшін маңызды

Баланың дымқыл дәреті шалбарына өтіп кеткені үшін оны жазғырудың қажеті жоқ, балалардың көпшілігі 3 жасқа келгенде ғана қуықтың толып кеткенін уақтылы байқай алады. 

Балаға мінез-құлық ережелерін түсіндіру керек, ересек адамның сөздері іс-әрекетінен алшақтамауын үнемі қадағалап отыру керек.

Қыңыр мінездің себептерін түсіну керек, баланың зерігіп кеткені байқалса, оған қойылатын талаптарды күрделендіріп, мінез беріктігін таныту қажет.

Осы жаста баланы жасқауға болмайды, өйткені ол өкпешіл болады. Енді балаға бәрін түсіндіру керек.

Баламен ақылға қонымды түрде келісімге келіп, баланың өзінің «мен» сезімін «сындырмай», оның тілектерін, көңіл күйін, қызығушылықтарын құрметтеуге тырысу керек.

Баланың белсенділігін тежемеу, керісінше, дұрыс даму және жағымды қасиеттерді тәрбиелеу үшін барлық жағдайларды жасау маңызды.

Сондай-ақ, екі жасар бала ауа мен тамақты қалай қажет етсе, ол еркелетуді де дәл солай қажет етеді, оны мезгіл-мезгіл еркелетіп, құшаққа алып мәпелеу керек.

 

2. Оқу жылында 2 жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мақсаттары мен міндеттері.

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы». Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 12.08.2016ж. №499-бұйрығы. (ҚР Оқу-ағарту министрінің редакциясында 14.10.2022 № 422-бұйрығы).

 

Дене тәрбиесі

Әртүрлі бағытта және шеңбер бойымен берілген бағытта жүру, белгі бойынша тоқтау. Түзу жолмен, сымның бойымен, гимнастикалық орындықтың үстімен жүру, заттардың үстіне өрмелеп шығу, заттарды аттап өту.

Әдеттегідей және шашыраңқы жүгіру, белгіленген бағытта, белгі бойынша тоқтау.

Шектеулі жазықтықта, белгіленген жерге дейін көлбеу тақтайдың үстімен; доғаның, гимнастикалық орындықтың астымен; әртүрлі заттардың астынан еңбектеп өту.

Допты екі қолмен, нысанаға әртүрлі тәсілдермен лақтыру; отырған және тұрған қалпы допты бір-біріне  домалату.

Бір орында екі аяқпен секіруді, алға қарай екі аяқпен секіруді, таспадан секіруді, еденде жатқан арқаннан секіруді үйрету. Балаларды педагогпен бірге қарапайым мазмұндағы ойындарды ойнауға ынталандыру.

Шананы жібінен ұстап сүйреу; ойыншықтарды шанамен сүйрету. Велосипедпен жүру: үш дөңгелекті велосипедпен жүруді үйрету.

Ересек адамның бақылауымен, содан кейін өз бетінше бетін, қолын кірлегеніне қарай, кейін ас ішер алдында жууды, беті-қолын жеке сүлгісімен құрғатып сүрту.

Жеке гигиена құралдарын (орамал, майлық, сүлгі, тарақ, түбек) қолдану дағдыларын қалыптастыру; киінуге және шешінуге жаттықтыру, ұйықтар алдында киімді шкафқа немесе орындыққа ұқыпты түрде бүктеп қою білігін бекіту.

Үстел басында отырудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру.

Медициналық персоналдың басшылығымен жыл бойы табиғи факторларды пайдалана отырып, шынықтыру процедураларының кешенін жүзеге асыру.

Күн тәртібіне сәйкес олардың таза ауада болу ұзақтығын қамтамасыз ету.

Сөйлеуді дамыту
         Жекелеген дауысты және дауыссыз дыбыстарды айту (кейбір мынадай үнді, қатаң, ұяң дауыссыздардан басқа – [м], [м'], [н], [н'], [л], [л'], [р], [р'], [й']; [с], [с'], [з], [з'], [ц]); [ж], [ш], [щ'], [ч']) білігін үйрету, дыбысқа еліктеуші сөздер мен қарапайым фразаларды қолданып (2-4 сөз) сөйлеу. Артикуляциялық аппаратты, сөйлеу тыныс алуын, есту зейінін дамыту.

Балалардың белсенді сөздігін байыту: заттардың, тірі заттардың аттарын білдіретін зат есімдер; еңбек әрекеттерін, адамдардың көңіл күйін білдіретін етістіктер; заттардың түсін, көлемін, формасын, дәмін білдіретін сын есімдер. Қазақ халқының ұлттық дәстүрлерімен таныстыру, ересектердің топтың бүкіл балаларына сүйіспеншілігін білдіру.

Зат есімнің көпше түрлерін қолдана білуді үйрету, сын есімді зат есіммен және етістікпен өткен шақ түрінде үйлестіру, сөздердің дұрыс айтылуын, зат есімдердің көпше түрде дұрыс қолданылуын ескере отырып, сөз тіркестерін құрастыру, сан есім + сын есім + зат есімді үйлестіріп сөйлеуді үйрету.

Ересектердің сөйлеуін түсіну, көрнекі сүйемелдеусіз шағын әңгімелерді тыңдау.

Балаларды кітаптардағы суреттерді қарауға баулу, педагогтің өтініші бойынша таныс заттарды атауға және көрсетуге шақыру. Балаларға қарапайым сюжеттік суреттердің мазмұнын айту. Кейіпкерлердің әрекеттерін (қимылдарын) ойнауды ұсыну.

Көркем әдебиет

Балаларға көркем шығармалар оқу, халық ертегілері мен әндерін тыңдауды үйрету, балаларды бесік жырын тыңдауға тәрбиелеу. Балаларға таныс өлеңдердің сөздерін, сөз тіркестерін аяқтап айтуға мүмкіндік беру. 

Балалармен бірге балалар әдебиеті шығармаларының иллюстрацияларын қарастыру. Суреттердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру қабілетін дамыту.

Сенсорика

Көлемі, пішіні, түсі бойынша ерекшеленетін біртекті заттарды топтастыру, геометриялық пішіндерді негізгі түстерге, әртүрлі шамаларға, ұқсас қасиеттерге сай сәйкестендіру және таңдау қабілетін жетілдіру.

Заттарды түсі, көлемі, пішіні бойынша өз бетінше зерттеуге және салыстыруға мүмкіндік беру.

Сурет салу

Балалардың көркемдік қабылдауын дамыту.

Жақпа жағу, түзу, толқынды және тұйықталған дөңгелек сызықтарды жүргізуді, осы қимылдарды қайталап отырып, ересектер салған суретті аяқтау білігін үйрету.

Белгілі бір ережелерді орындау: дұрыс отыру, қағазды мыжып алмау, қарындашты тістемеу, жұмысты мұқият орындау. Қарындашты үш саусақпен ұстау.

Мүсіндеу

Балаларда саз, ермексаз және олардың қасиеттері туралы білім қалыптастыру.

Модельдеудің қарапайым әдістерін қолдана білуді үйрету (бөлшектерді үлкен бөліктерден бөліп, оларды біртұтас етіп біріктіру, ермексазды өзі мыжғылап жұмсарту).

Модельдеу материалдарын қолдануды, қолды дымқыл шүберекпен сүртуді, дайын өнімді стендке қоюды, жұмыстан кейін материалдарды жинауды үйрету.

Аппликация

Суреттерді фланелеграфқа (сызықтар, шаршылар), қағаз парағына қою, суреттерді сындарлы түрде (жеке бөліктерден) құрастыру, ересектермен бірге түстерді (қарама-қарсы түстерді) таңдау білігіне үйрету.

Құрастыру

Үлгі бойынша қарапайым ғимараттар салу, бір затты өз бетінше салуға ұмтылысты қолдау; құрылыс бөлшектерін қорапқа ұқыпты жинау.

Музыка

Музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыкаға эмоционалды реакцияны дамыту, оны тыңдау, дыбыстың ерекшеліктерін ажырату.

Балаларды кейбір музыкалық аспаптардың (барабан, дабыл, маракас), оның ішінде халық аспаптарының (асатаяқ, сырнай) дыбыстарымен таныстыру.

Жеке буындар мен ән сөздерін ересек адаммен бірге ән айтуға, ұзақ дыбысқа еліктеуді үйрету.

Ойындар мен әндерді сахналау арқылы қарапайым би қимылдарын орындау.

Қоршаған әлеммен таныстыру

«Мен» бейнесі. Өз атын естігенде қайрылу, айнада және фотосуреттерде өзін тану. Өз атын, жасын, отбасындағы адамдардың аттарын атау, өз үйі мен пәтерін тану.

Ересектер оны да басқа балаларды сияқты жақсы көретініне сенімділік қалыптастыру. Олармен жасайтын заттар мен әрекеттерді атау, оларды суреттерден тану. Заттармен бір уақытта екі қолмен әрекет ету.

Көлік, көше, жол туралы алғашқы түсініктерді қалыптастыру. Көлік құралдарының кейбір түрлерімен таныстыру.

Ересектердің жұмысына қызығушылықты тәрбиелеу. Балалардың ересектердің еңбегін бақылау шеңберін кеңейту. Ересектерге көмектесуге деген ұмтылысты қолдау.

Бірге ойнауды, басқа балалармен тату ойнауды, бір-біріне көмектесуді және жетістіктерге, әдемі ойыншықтарға бірге қуануды үйрету. «Дұрыс» немесе «бұрыс», «жақсы» немесе «жаман» деген қарапайым түсініктерді қалыптастыру; эмоционалды ықыластылықты тәрбиелеу.

Жақын жердегі өсімдіктермен таныстыру; көкөністер мен жемістерді сыртқы түріне қарай ажырату.

Үй жануарлары мен олардың төлдері, үй құстары туралы алғашқы түсініктерді қалыптастыру.

Табиғаттың маусымдық құбылыстарына қызығушылық танытуды үйрету.

Жансыз табиғат (су, құм, тас, қар) және олармен әрекет ету, олармен ойнау, тәжірибе жасау туралы түсініктерді қалыптастыру.

«Дұрыс», «бұрыс», «қауіпті» түсініктерін, серуендеу кезінде және сумен, құммен ойнау кезінде қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерін; жолда, көлікте, көшеде қауіпсіз жүріс-тұрыстың қарапайым ережелерін таныстыру.

 

2.3. Жаңа оқу жылына күн тәртібі

«Күншуақ» кіші жас тобының  2025 - 2026оқу жылына күн тәртібі

 

 

Уақыты

Әрекеттер түрі

 

 

Балаларды қабылдау

 

 

Ата-анамен әңгімелесу (баланың басқа да заңды өкілдерімен), консультация өткізу.

 

 

Балалардың өзіндік іс-әрекеті (азқимылды ойындар, үстел үсті ойындары, сурет салу іс-әрекеті, кітаптарды қарау, бақылаулар, тапсырмалар және т.б.)

 
 

 

Таңғы гимнастика (қимыл белсенділігі, ойын іс-әрекеті)

 

 

Таңғы ас (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет көрсету, еңбек

іс-әрекеті)

 

 

ҰІӘ-ке дайындық (ҰІӘ)

 

 

Білім беру ұйымының кестесі бойынша ҰІӘ

 

 

2-таңғы ас

 

 

Серуенге дайындық

 

 

Серуен (бақылау, еңбек іс-әрекеті, қимылды ойын, дербес ойындар)

 
 

 

Серуеннен оралу

 

 

Түскі ас

 

 

Күндізгі ұйқы

 

 

Біртіндеп ояну, сауықтыру процедуралары

 

 

Бесіндік ас

 

 

Балалардың дербес іс-әрекеті (азқимылды ойындар, сюжетті-рөлдік ойындар, дидактикалық, үстел үсті ойындары, сурет салу іс-әрекеті, кітаптарды қарау және т.б.).

 

 

Балалармен жеке жұмыс

 

 

Серуенге дайындық

 

 

Серуен

 

 

Серуеннен оралу

 

 

Кешкі ас

 

 

Балалардың дербес іс-әрекеттері (азқимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу іс-әрекеті, кітаптарды қарау және т.б.)

 
 

 

Балалардың үйлеріне қайтуы

 

* Күн режимімен танысқаннан кейін педагогтер күн тәртібін сақтау ережелері, жаңа оқу жылында топтағы балалардың тез бейімделуінің маңыздылығы туралы айтады.

 

«Әртүрлі».

Ата-аналар комитетін таңдау

Құрметті ата-аналар, біздің барлық бірлескен іс-шараларымызды ұйымдастыруға көмектесу үшін біз топтың ата-аналар комитетін (3 адам) таңдауымыз керек.

 

Просмотров: 116


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст