Балалардың эстетикалық талғамын қалыптастыру, музыкалық шығармашылық әрекеттер түрінде эмоциональдық қатынасын білдіруге талпындыру жолында кейбір музыкалық мәнерлілік құралдары туралы музыкалық қабылдау ұғымдарын қалыптастыру бағыттары болады.
Музыкалық аспаптардың дыбысталуын ажыратуға үйрету. Даңғырлатып ойнайтын оркестрге қатыстыру.
Би қимылдарын орындауға, музыкалық ойын әрекеттеріне талпындыру.
Түрлі сипаттағы музыкалық шығармаларды ажыратуға, кейбір балаларды композиторлардың шығармаларын айтуға үйрету.
Сазды әуенмен, мәнерлі табиғи дауысымен ән айтуға үйрету.
Адамгершілік-эстетикалық сезімге тәрбиелеу.
Ән тыңдау: үйрету жолдары.
- Түрлі сипаттағы (көңілді көңілсіз, жылдам, баяу) музыкалық шығарманы қабылдауға үйрету.
- Музыкалық шығарманы аяғына дейін тыңдау, шығарманың бөлімін ажырату, музыканың сипатын анықтау іскерлігін дамыту.
— Әнде не туралы айтылғанын әңгімелеу іскерлігін дамыту.
— Музыкалық аспаптардың (Асатаяқ, домбыра, қобыз,барабан, сылдырмақ, дабыл және т.б. ) ажыратуіскерліктерін дамыту.
Музыкалық шығармалар мен олардың жанры туралы ұғымдарынқалыптастыру.
Дыбыстардың биіктігі, дыбыстау ұзақтығы, ырғақ пен тембр туралы ұғымдарын қалыптастыру.