АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒА КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ «АҚБОТА» БӨБЕКЖАЙЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ  ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ " ЯСЛИ-САД"  «АКБОТА»  ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Әлеуметтік желі

Картинки по запросу инстаграм лого

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Самоаттестация

БІЛІМ БЕРУ ҚЫЗМЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ

«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Ақбота» бөбекжайы» МКҚК

 

  1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

Білім беру ұйымының атауы: «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Ақбота» бөбекжайы» МКҚК

Адресюридического лица: Ақмола облысы, Көкшетау қаласы,Абай көшесі, 55 үй. Телефон 8(7162)51-69-17, 8(7162)51-69-12, е.mail: akbota87@mail.ru, инстаграм парақшасы https://www.instagram.com/21akbota_b.b?igsh=aWRrM3gzaGVicWM5&utm_source=qr

Сайтқа сілтеме:http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/

Пайдалануға берілген жылы: 1959 жыл

Түрі:бөбекжай

Типі:жалпы дамытушы

Жобалық қуаттылығы: 95 детей

Жұмыс уақыты:08.00 – 18.30

Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Татьяна Николаевна Светличная, 2022 жылғы 30 маусымдағы Ақмола облысы білім басқармасының басшыларын ротациялау жөніндегі комиссиясының хаттамасымен 2022 жылдың 01 тамыз айынан № 482 шарт жасалды, 2022 жылдың 01 тамыз айынан №308«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі жанындағы Көкшетау қаласының «Ақбота» бөбекжайы» МКҚК меңгерушісі лауазымына тағайындау туралы бұйрық, бұйрықтың көшірмесі, сілтеме

http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/obschaya-harakteristika-organizacii-obrazovaniya

Білімі:жоғары,«Кокше»Академиясы, 2011ж., «Бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі»; «Көкше» академиясы мекемесінің жанындағы колледж, 2015ж., «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту», басшының үшінші санаты, бұйрық 02.02.2021 ж. №22 бұйрық, қазіргі уақытта педагогикалық жұмыс өтілі 25 жылдан астам, меңгеруші лауазымында 6 жыл.

Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары: заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама 2021 жылдың 14 қаңтарында берілді. Білім беру ұйымы өз қызметінде 2021 жылғы 05 қаңтарда №А-1/3 бекітілген Жарғыны басшылыққа алады. Құқық белгілейтін құжаттардың көшірмесі, сілтеме

http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/obschaya-harakteristika-organizacii-obrazovaniya

Рұқсат беру құжаттары (мектепке дейінгі тәрбие және оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарлама).

«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Ақбота» бөбекжайы» МКҚК Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламасын іске асыратын жедел басқару құқығындағы мемлекеттік кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады. Қызметтің басталғаны туралы хабарлама жіберілді Рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік ақпараттық жүйесін және Рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін пайдалана отырып, электрондық нысанда жүзеге асырылды.

Білім беру саласындағы қызметтің басталуы туралы 12.12.2023 ж.№ kz10rvk00054336 хабарлама, сілтеме

http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/obschaya-harakteristika-organizacii-obrazovaniya

 

2. Кадрлық әлеуетті талдау

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: (әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес басшының қолымен және мөрімен расталған кесте қоса беріледі, сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/analiz-kadrovogo-potenciala, бағаланатын кезеңдегі педагогтардың штаттық кестесі, http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/analiz-kadrovogo-potenciala, - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтай отырып.

 

2021 жылдың қыркүйегіне арналған педагогтар туралы мәліметтер.

Педагогтың лауазымы

адам саны

Білімі

жоғары оқу орнынан кейінгі

Мектепке дейінгі жоғары оқу орнынан кейінгі

Арнаулы-орта

Мектепке дейінгі арнаулы орта

профилі бойынша қайта даярлаудан өткені туралы сертификат

Меңгеруші

1

1

 

 

(1)

 

Әдіскер

1

 

1

 

 

 

Тәрбиеші

8

2

1

1

4(1)

2

Қазақ тілі мұғалімі

1

1

 

 

 

 

Дене шынықтыру нұсқаушысы

0

 

0

 

 

 

Музыка жетекшісі

1

1

 

 

 

 

Педагог-психолог

1

1

 

 

 

 

Барлығы

13

6

2

1

4 (2)

2

2021 жылдың қыркүйегіне штатта барлығы 13 педагог, бос орын дене шынықтыру нұсқаушысы. 13 педагогтың ішінен 8 педагогта жоғары білімі бар-61,5%, оның ішінде жоғары мектепке дейінгі білімі бар 2 педагог – 25%, арнаулы-ортабілімі бар 5 педагог-38,5%, оның ішінде 4 педагог арнаулы-орта мектепке дейінгі білімі бар – 80%, бір тәрбиешінің жоғары педагогикалық білімі бар, бірінші білімі бойынша мектепке дейінгі арнаулы-орта білімі бар(1).

2022 жылдың қыркүйегіне арналған педагогтар туралы мәліметтер.

Педагогтың лауазымы

адам саны

Білімі

жоғары оқу орнынан кейінгі

Мектепке дейінгі жоғары оқу орнынан кейінгі

Арнаулы-орта

Мектепке дейінгі арнаулы орта

профилі бойынша қайта даярлаудан өткені туралы сертификат

Меңгеруші

1

1

 

 

 

 

Әдіскер (бос орын)

0

 

 

 

 

 

Тәрбиеші

Декреттік демалыста

10

2

2

2

1

1

1

3 (1)

2

1

Қазақ тілі мұғалімі

1

1

 

 

 

 

Дене шынықтыру нұсқаушысы

1

1

 

 

 

 

Музыка жетекшісі

1

 

 

1

 

 

Педагог-психолог (вакансия)

0

 

 

 

 

 

Барлығы

14

5

3

3

3

3

2022 жылдың қыркүйегіне штатта 12 педагог және бала күтімі бойынша декреттік демалыста жүрген2 педагог, бос жұмыс орны – әдіскер мен педагог-психолог. Әдіскердің бос орны 27.12.2022 жылы, педагог-психологтың бос орны 01.10.2022 жылы жабылды. 14 (12+2) педагогтың ішінде 8 – і – 57%жоғары білімді, оның ішінде мектепке дейінгі жоғары білімі бар 3 педагог-37,5%, арнаулы-орта білімі бар 6 педагог-43%, оның ішінде мектепке дейінгі арнаулы орта білімі бар 4 педагог– 67%, меңгеруші және бір тәрбиешінің жоғары педагогикалық білімі, бірінші білімі бойынша мектепке дейінгі арнаулы орта білімі бар (2).

2023 жылдың қыркүйегіне арналған педагогтар туралы мәліметтер.

тиісті профиль бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтар туралы құжат бар: 16 педагогтың 2 педагогы декреттік демалыста. Жоғары білімі бар 10 педагог – 62,5%, оның ішінде мектепке дейінгі жоғары білімі бар 4 педагог – 40%, арнаулы-орта-білімі бар 6 педагог – 37,5%, оның ішінде мектепке дейінгі арнаулы-орта білімі бар 2 педагог – 33,3%, меңгерушінің жоғары педагогикалық білімі, бірінші білімі мектепке дейінгі арнаулы-орта білімді (1). Ж.К.Бельгибаева 01.09.2023 ж. штат кестесінде жоқ, өйткені ол бастапқыда уақытша қабылданды, Р.М. Набиеваның демалыс уақытына 27.09.2023 ж. дейін, одан әрі тұрақты негізде, сондықтан Р. М. Набиеваның орнында штат кестесінде көрсетілген.

 

Педагогтың лауазымы

адам саны

Білімі

жоғары оқу орнынан кейінгі

Мектепке дейінгі жоғары оқу орнынан кейінгі

Арнаулы-орта

Мектепке дейінгі арнаулы орта

профилі бойынша қайта даярлаудан өткені туралы сертификат

Меңгеруші

1

1

 

 

        (1)

 

Әдіскер

1

 

 

1

 

1

Тәрбиеші

Декреттік демалыста

10

2

2

 

3

1

1

1

2

3

1

Қазақ тілі мұғалімі

1

1

 

 

 

 

Дене шынықтыру нұсқаушысы

1

1

 

 

 

 

Музыка жетекшісі

1

 

 

1

 

 

Педагог-психолог

1

1

 

 

 

 

Барлығы

16

6

4

4

2 (1)

5

 

Мемлекеттік білім беру ұйымының басшыларын үш жылда бір рет аттестаттаудан өткені туралы мәліметтер, 02.02.2021 ж. №22 «басшысының үшінші біліктілік санатыны» бұйрығы.

ҚР Оқу-ағарту Министрлігінің № 2-15-3/5835-И 03.10.2023 ж. хатының негізінде 2023 жылғы желтоқсанда қолданылу мерзімі аяқталатын білім беру ұйымдары басшыларының, басшылар орынбасарларының қолданыстағы біліктілік санаттары келесі аттестаттау кезеңіне (2024 жылғы қаңтар-маусым) дейін ұзартылады.Аттестаттаудан меңгерушісі 2024 жылы өтеді.

 

Кемінде бес жылда бір рет (декреттік демалыстағы педагогтармен бірге) педагогтардың біліктілік санатының деңгейін жоғарылату / растау туралы мәліметтер:

 

Санат

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

Педагог-шебер

-

-

-

Педагог-зерттеуші

-

-

-

Педагог-эксперт

-

-

2

Педагог-модератор

2

2

5

Жоғарыбіліктілік санаты

3

1

1

Біріншібіліктілік санаты

1

-

-

Екіншібіліктілік санаты

2

2

-

Педагог

0

0

1

 

Басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер кемінде үш жылда бір рет:

 

Лауазымы

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

2024 жыл

Меңгеруші (басшының үшінші біліктілік санаты)

1

2

-

 

Әдіскер

-

-

-

1

Қазақ тілі мұғалімі

-

1

2

 

Дене шынықтыру нұсқаушысы

-

-

1

 

Музыка жетекшісі

-

-

-

1

Педагог-психолог

1

-

-

 

Тәрбиешілер

2

8

6

 

Барлығы

4

11

9

2

Мектепке дейінгі ұйым мұғалімдерінің білім деңгейі тұрақты, жоғары мектепке дейінгі біліммен пайыздық өсім байқалады. Қазіргі уақытта барлық мұғалімдердің негізгі кәсіптік білімі бар. Аттестаттауды кесте бойынша өтеді. Балабақшаның кадрлық әлеуеті жемісті шығармашылық процеске ықпал етеді. Педагогтер кестеге сәйкес біліктілікті арттыру курстарынан өтеді, өздерінің кәсіби деңгейін көтереді, балаларды тәрбиелеу мен оқыту сапасын жақсарту бойынша жұмысты жандандырады. Педагогтердің біліктілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру Көкшетау қаласының «Өрлеу»«Біліктілікті Арттыру Ұлттық орталығы» АҚ Педагогикалық шеберлік орталығында, Назарбаев Зияткерлік мектептері, «Білім» қайта даярлау және біліктілікті арттыру институтында, Көкшетау қаласыныңШ. Уәлиханов үздіксіз білім беру институты Ш. Уәлиханов университетінде өтті. «Нұрсұлтан» республикалық ғылыми-әдістемелік білім беру орталығы.

3. Тәрбиеленушілер контингенті

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер әдістемелік ұсынымдарға 3-қосымшаға сәйкес бағаланатын кезең үшін басшының қолымен және мөрімен расталған кесте, сілтеме http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/kontingent-vospitannikov

 

Жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:

Топ атауы

Жас тобы

Бала саны

Из них дети

2 жас

3 жас

4 жас

5 жас

2021-2022 оқу жылы

№1 «Куншуак» (қазақ тілінде оқытылатын)

кіші топ

20

20

 

 

 

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

ортаңғы топ

25

 

25

 

 

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

ересек топ

25

 

 

25

 

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

мектепалды даярлық тобы

25

 

 

 

25

2022-2023оқу жылы

№1 «Куншуак» (қазақ тілінде оқытылатын)

кіші топ

20

20

 

 

 

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

ортаңғы топ

25

 

25

 

 

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

мектепалды даярлық тобы

25

 

 

25

 

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

ересек топ

25

 

 

 

25

2023-2024 оқу жылы

№1 «Куншуак» (қазақ тілінде оқытылатын)

кіші топ

20

20

 

 

 

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

ортаңғы топ

25

 

25

 

 

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

ересек топ

25

 

 

25

 

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

мектепалды даярлық тобы

25

 

 

 

25

2021-2022 оқу жылына Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына сәйкес жас кезеңділігі. «Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Жас кезеңділігі және жас топтары (оқу жылының басындағы толық жастағы балалардың жасы) мынадай: бөбекжай жасы-1-2 жас: кіші топ – 2 жастан бастап, мектепке дейінгі жас – 3-6 жас: орта жас– 3 жастан бастап (ортаңғы топ); ересек жас-4 жастан (ересек топ); мектепалды жас - 5 жастан (мектепалды топ).

2022-2023 оқу жылына жас ерешелігі 1. ҚР Оқу-ағарту министрлігі No14-3/65-И 15.09.2022 жылғы N 348 бұйрықпен бекітілген «мемлекеттік білім беру стандартының талаптары балабақшаларға алғаш рет баратын балаларға қолданылады» хатына сәйкес, «құқықтық актілер туралы» ҚР Заңы 06.04.2016 жылғы No480-V (31.12.2021 жылға арналған өзгерістермен және толықтырулармен) 43-бап 1-тармақ «Нормативтік құқықтық актінің күші ол қолданысқа енгізілгенге дейін туындаған қатынастарға қолданылмайды», яғни, 03.08.2022 жылғы № 348 «мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» заңды күшіне енгенге дейін ата-аналармен шарттық қатынастар жасалды. 05.05.2020 жылғы № 182 білім берудің барлық деңгейлеріндегі білім. 2022-2023 оқу жылына арналған жас топтары: 1. Кіші топ (2020 жылы туған);2. Бұрынғы орта топ (2018 жылғы қыркүйек-желтоқсан және 2019 жылғы қаңтар-тамыз) орта топ ретінде (3 жас) туылған балаларды жасақтау. 3. Ересек топ (2017 жылғы қыркүйек-желтоқсан және 2018 жылғы қаңтар-тамыз) ересе топ (4 жастағы балалар) 4. Мектепалды топ (2016 жылғы қыркүйек-желтоқсан және 2017 жылғы қаңтар-тамыз) мектепалды топ (5 жастағы балалар) ретінде жасақталды.

2023-2024 оқу жылына жас кезеңділігі 1. Кіші топ (2 жастағы балалар); 2. Ортаңғы топ (3 жас). 3. Ересек топ (4 жастағы балалар) 4. Мектепалды топ (5 жастағы балалар).

Жас топтарының толықтығы туралы мәліметтер, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып: «Ақбота»бөбекжайындв 4 топ жұмыс істейді, оның ішінде: 2021-2022 оқу жылында - №1 "Күншуақ" кіші тобында ЕББҚ бар 1 бала, 2022-2023 оқу жылдарында: ЕББҚ бар 3 бала №2 «Балдырған» және №4 «Гүлдер» топтарында, 2023-2024 оқу жылында – барлық жас топтарында оқу жылының басында ЕББҚ бар 5 бала.

 

Топ атауы

Бала саны

Оның ішінде ЕББҚЕ

Из них дети

2 жас ЕББҚЕ

3 жас ЕББҚЕ

4 жас ЕББҚЕ

5 жас ЕББҚЕ

2021-2022 оқу жылы

№1 «Куншуак» (қазақ тілінде оқытылатын)

Кіші топ

20

1

 

 

 

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

Ортаңғы топ

25

 

0

 

 

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

Ересек топ

25

 

 

0

 

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

Мектепалды даярлық тобы

25

 

 

 

0

2022-2023оқу жылы

№1 «Куншуак» (қазақ тілінде оқытылатын)

Кіші топ

20

0

 

 

 

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

Ортаңғы топ

25

 

1

 

 

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

Мектепалды даярлық топ

25

 

 

0

 

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

Ересек топ

25

 

 

 

2

2023-2024оқу жылы

№1 «Куншуак» (қазақ тілінде оқытылатын)

Кіші топ

20

1

 

 

 

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

Ортаңғы топ

25

 

1

 

 

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

Ересек топ

25

 

 

1

 

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

Мектепалды даярлық топ

25

 

 

 

2

         Толыққанды жеке даму және өзін-өзі анықтау үшін жағдай жасау мақсатында тәрбиеленушілермен түзету-дамыту жұмыстары жүргізіледі, ЕББҚЕ (немесе ПМПК қорытындысы) бар әрбір тәрбиеленушіге жеке даму бағыты жасалады. Баланың жеке бағдарламалары баланың функционалдық жағдайын диагностикалауға негізделген және белгілі бір баланың жеке даму стратегиясын әзірлеуді қамтиды.

Инклюзивті білім беруді жүзеге асыру үшін психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі үлкен рөл атқарады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқу-тәрбие процесіне қосу жеке мамандардың қатысуын талап етеді. ЕББҚ бар тәрбиеленушілерге психологиялық-педагогикалық көмек көрсетілді. Жеке маршрут бойынша жұмыс жүргізілді. Жыл бойы балалармен тәрбиешілер, тар мамандар, педагог-психолог жұмыс істеді. 2022-2023 оқу жылындағы жұмыс қорытындысы бойынша 12 тәрбиеленуші түзету-дамыту жұмысына мұқтаж балалар тізімінде қалады, оның ішінде ПМПК бағыттарынсыз. Жақсартумен шығарылған 7 бала тиісті ұсыныстар алды, ата-аналарымен консультациялар өткізілді, 5 бала жеке маршрут бойынша оқуды жалғастыруда.

Жоғарыда айтылғандардың негізінде ЕББҚ бар балалармен жұмысты жалғастыру қажет, жеке жұмысты жүйелі түрде жүргізу, дамушы пәндік-кеңістіктік ортаны құруды жалғастыру, отбасылық тәрбиеде СӨС принциптерінің танымалдылығын арттыру, ата-аналармен бірлескен іс-шаралар өткізу.

Білім алушылар (тәрбиеленушілер)контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:

Топ атауы

Балалар қозғалысы туралы мәлімет

Оқу жылының басындағы бала саны

Оқу жылында келген бала саны

Оқу жылында кеткен бала саны

Оқу жылының соңындағы бала саны

2022-2023оқу жылы

№1 «Куншуак» (қазақ тілінде оқытылатын)

20

6

6

20

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

25

5

5

25

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

25

4

4

25

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

25

9

10

24

2023-2024оқу жылы

№1 «Куншуак»(қазақ тілінде оқытылатын)

20

0

0

20

№2 «Балдырған»

(қазақ тілінде оқытылатын)

25

1

1

25

№3 «Жулдыз»

(қазақ тілінде оқытылатын)

25

0

0

25

№4 «Гүлдер»

(орыс тілінде оқытылатын)

25

4

4

25

Исходя из данных видно, что количество детей в группах не превышает положенную норму. На место выбывшего ребенка приходит ребенок такого же возраста.

 «Ақбота» бөбекжайы МКҚМ 4 топ бар: оның ішінде 3 топ мемлекеттік тілде, ал 1 топ орыс тілінде жұмыс жасайды.

№1 «Күншуақ» - кіші (2 жастан бастап) - 20 тәрбиеленуші,

№2 «Балдырған»  - ортаңғы (3 жастан бастап) - 25 тәрбиеленуші,

№3 «Жұлдыз» - ересек (4 жастан бастап) - 25 тәрбиеленуші,

№4 «Гүлдер» - мектепалды даярлық (5 жастан бастап) - 25 тәрбиеленуші.

Жобалық қуаты– 95 бала, 2023-2024 оқу жылының басында тәрбиеленушілер контингенті 95 бала, мемлекеттік тапсырыс95 балаға толық орындалады.

Білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер:

«Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларының» 1-қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту Министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығы, мектепке дейінгі ұйымдар мемлекеттік білім беру тапсырысының, мемлекет қаржыландыратын даму және әлеуметтік бейімделу бұзылыстарын тәрбиелеу, оқыту, түзету, дамыту және медициналық байқау, сондай-ақ қарау, күту және сауықтыру жөніндегі қызметтер көлемінің орындалуын қамтамасыз етеді. Оның ішінде 1 жастан бастап және 1 сыныпқа қабылданғанға дейінгі тәрбиеленушілер үшін инклюзивті білім беруді іске асыру үшін.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысы өзінің ресми интернет-ресурстарында өткізілетін күні, уақыты, орны, қажетті құжаттары, оларды қарау күні мен уақыты көрсетіле отырып орналастырылады.

«Ақбота» бөбекжайы МКҚК мемлекет қаржыландыратын мемлекеттік білім беру тапсырысының орындалуын толық қамтамасыз етеді. Бөбекжайда «мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар», «санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ-59 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде № 23469 болып тіркелген) (бұдан әрі – Санитариялық қағидалар)сәйкес барлық жағдайлар жасалған.

Сондай-ақ, бөбекжай «Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы» Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 19.06.2020 жылғы № 254 бұйрығы негізінде мектепке дейінгі ұйымға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет көрсетеді. Балабақша бойынша бұйрық негізінде «Мемлекеттік қызметтер көрсетуге жауапты адамды тағайындау туралы»бұйрық шығарылды (2022.11.18 № 464 өзгертулер мен толықтырулармен)

Ата-аналар құжаттардың толық пакетін ұсынған кезде баланы мектепке дейінгі ұйым мен ата-анасының бірі немесе баланың заңды өкілі арасында жасалған шарт негізінде мектепке дейінгі ұйымға қабылдау жүзеге асырылады.

2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарында құжаттар топтамасын қабылдау кезінде шағымдар болған жоқ. Топтарды жинақтау кезеңінде 2022-2023 оқу жылына 17 адамға Мемлекеттік қызмет көрсетілді, 2023-2024 оқу жылына 23 адамға Мемлекеттік қызмет көрсетілді.

 

4. Оқу-әдістемелік жұмыс

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұн критерийлері: бағаланатын кезеңдегі жұмыс оқу жоспарлары, сілтеме -http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-materialynye-aktivy

- жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі:

Оқу жұмыс жоспары Мемлекеттік жалпыға міндетті стандартқа, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес әзірленді. Мектепке дейінгі білім берудің барлық жас деңгейлеріндегі оқу жүктемесі санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді. Оқу жүктемесінің көлемі бойынша бөбекжай қазіргі үнемі өзгеріп отыратын әлемде сәтті бейімделе алатын баланың жеке басының қалыптасуы мен дамуына жағдай жасайды. Білім беру салаларының мазмұнын зерделеуге бөлінген ұйымдастырылған оқу қызметінің саны мен көлемі оқытудың тиісті жас кезеңінің базистік жоспарында айқындалған сан мен көлемге сәйкес келеді. Апталық жүктеме шекті рұқсат етілген нормадан аспайды. Тәрбиеленушілердің апталық оқу жүктемесінің рұқсат етілген ең жоғары көлемі, ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы баланың денсаулығы мен психикасын қорғау мақсатында енгізіледі.

2021-2022 оқу жылдарында ұйымдастырылған оқу қызметін бөлу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 Бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 желтоқсандағы № 556 бұйрығына өзгеріс пен толықтыру) бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес келді, Қазақ тілі бар балаларға арналған №1 қосымша тәрбиелеу және оқыту, орыс тілінде оқытатын балаларға арналған №2 қосымша; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020.05.12 №195 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар).

2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарында жұмыс оқу жоспары және ұйымдасқан қызмет Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының (бұдан әрі-ТБТ) талаптарына сәйкес келеді Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 Бұйрығымен бекітілген); (өзгерту енгізілді-ҚР Білім Министрінің 2022.09.09 №394 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген

Бағаланатын кезеңдегі оқу жұмыс жоспарлары, сілтеме http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-materialynye-aktivy

Бағаланатын кезең үшін ұйымдастырылған қызметті бөлу, сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-materialynye-aktivy

Бағаланатын кезең үшін әзірленген және бекітілген Білім беру бағдарламалары (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша), сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-materialynye-aktivy

Мектепке дейінгі ұйымда вариативті компонентті іске асыру үшін Көкшетау қаласының білім бөлімінің әдістемелік кабинеті немесе мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік кеңесінде бекітілген бағдарламалар қолданылады. Оның мазмұны оқыту мен тәрбиелеудегі тұлғаға бағытталған тәсіл принциптеріне негізделген.

Вариативті компоненттің мазмұны қызығушылық үйірмелерін, таңдау пәндерін қамтиды. Вариативті компонент әр жас тобындағы апталық жүктемеге сәйкес күннің екінші жартысында жүзеге асырылады.

Қазақ тіліндегі тәрбие мен оқыту топтарындағы вариативті компоненттің жүктемесі:

ортаңғы топ - 1 сағат;

ересек топ - 2 сағат;

мектепке дейінгі топ - 3 сағат.

Орыс тілінде білім беру және оқыту топтарындағы вариативті компоненттің жүктемесі:

ортаңғы топ - 0,5 сағат;

ересек топ - 1,5 сағат;

мектепалды топ - 2 сағат.

Вариативті компоненттің ұзақтығы ортаңғы топта-7-15 минут, ересек топта-15-20 минут, мектепалды топта-25-30 минут.

2021-2022 оқу жылында «Гүлдер» мектепалды тобындағы вариативті компонент апта сайын төмендегідей өткізілді:

1 сағат- «Занимательная математика»;

1 сағат-«АБВГДейка»

 «Занимательная математика» вариативтік компонентінің бағдарламасы 5 жастан асқан балаларға арналған.

Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі ММ деңгейінде жұмыс тәжірибесін жинақтау, Көкшетау қаласының қалалық әдіскерлер қауымдастығының басшысы-Д.М.Накенова;

Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Ертөстік» балабақшасы МКҚК тәрбиешісі Е.А.Москаленко; Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы «Алтын бала» балабақшасы МКҚК әдіскері А.Р. Акжанова, «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі» ММ ПШО жаттықтырушысы

- «АБВГДейка» вариативтік компонентінің бағдарламасы

Оқуды үйренуге дайындық

Құрастырушылар: Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім беру бөлімінің жанындағы «Арман» бөбекжайы МКҚК әдіскері А.Х. Бекбасарова

2021-2022 оқу жылы «Жұлдыз» ересек тобындағы вариативті компонент апта сайын төмендегідей өткізілді:

1 сағат- «Қызықты математика»;

1 сағат- «Ханталапай»

www.bilimkidskz. цифрлық платформасы негізіндегі «Қызықты математика»  вариативтік компонентінің бағдарламасы.

«Ханталапай» вариативті компонент бағдарламасы

Құрастырушы: тәрбиеші С.А.Жумагулова

 

2021-2022 оқу жылында «Балдырған» ортаңғы тобындағы вариативті компонент апта сайын төмендегідей өткізілді:

1 сағат- «Ертегілер әлемі»

«Ертегілер әлемі» вариативтік компонентінің бағдарламасы

Құрастырушы: Ж.Б.Сулейменова «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім беру бөлімінің «Ақбота» бөбекжайы» МКҚК қазақ тілі мұғалімі

2022-2023 оқу жылы «Гүлдер» ересек тобындағы вариативті компонент апта сайын төмендегідей өткізілді:

1 сағат- «Занимательная математика»;

0,5 сағат- «Путешествие в мир»

 

- Балабақшаға арналған вариативті курстардың бағдарламалары

«Путешествие в мир» курсының бағдарламасы

Құрастырушы: Т.В.Шмидт

Екібастұз қаласындағы №1 «Ромашка» даму орталығының меңгерушісі, тәрбиешілері

 

«Занимательная математика» вариативтік компонентінің бағдарламасы 5 жастан асқан балаларға арналған.

Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі ММ деңгейінде жұмыс тәжірибесін жинақтау, Көкшетау қаласының қалалық әдіскерлер қауымдастығының басшысы-Д.М.Накенова;

Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Ертөстік» балабақшасы МКҚК тәрбиешісі Е.А.Москаленко; Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы «Алтын бала» балабақшасы МКҚК әдіскері А.Р. Акжанова, «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі» ММ ПШО жаттықтырушысы

2022-2023 оқу жылы «Жұлдыз» мектепалды тобындағы вариативті компонент апта сайын төмендегідей өткізілді:

1 сағат «Қызықты математика

1сағат «Әріптер әлемінде»

www.bilimkidskz. цифрлық платформасы негізіндегі «Қызықты математика»  вариативтік компонентінің бағдарламасы.

 www.bilimkidskz. цифрлық платформасы негізіндегі «Әріптер әлемінде»  вариативтік компонентінің бағдарламасы.

2022-2023 оқу жылында «Балдырған» ортаңғы тобындағы вариативті компонент апта сайын төмендегідей өткізілді:

1 сағат- «Ертегілер әлемі»

«Ертегілер әлемі» вариативтік компонентінің бағдарламасы

Құрастырушы: Ж.Б.Сулейменова «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім беру бөлімінің «Ақбота» бөбекжайы» МКҚК қазақ тілі мұғалімі

Бағаланатын кезең үшін ұйымдастырылған қызметтің перспективалық жоспары, сілтеме http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-materialynye-aktivy

Бағаланатын кезеңдегі оқу-тәрбие процесінің циклограммасы, сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-materialynye-aktivy

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне критерийлер:

- тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы

2021-2022 оқу жылына:Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар үлгілік оқу жоспарларымен белгіленеді.

Қазақ тілінде оқытатын балаларға арналған апталық оқу жүктемесінің көлемі былайша айқындалады:

1) кіші топ (2 жастан бастап) - ұзақтығы 10-15 минут 9 сағат;

2) ортаңғы топ (3 жастан бастап) - ұзақтығы 15-20 минут 11 сағат;

3) ересек топ (4 жастан бастап) - ұзақтығы 20-25 минут 12 сағат;

Орыс тілінде оқытылатын балаларға арналған апталық оқу жүктемесінің көлемі төмендегідей анықталады:

1) мектепалды топ (5 жастан бастап) - ұзақтығы 25-30 минут 18 сағат.

2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарына:

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі үлгілік оқу жоспарларымен айқындалады: Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығы.

Апталық оқу жүктемесінің көлемі тек мектепалды топ балаларына арналған және аптасына 20 сағатты құрайды.

5. Оқу-материалдық активтер

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау

Ғимарат туралы мәліметтер:

Ғимарат түрі-кірпіш;

Салынған жылы-1959 жыл;

Күрделі жөндеу жүргізу қажеттілігі бар (осы кезеңде сметалық құжаттама бойынша мемлекеттік сараптамадан өтеміз).

Бөбекжайда WI-FI интернеті, КазахтелекомаАҚ телефон жүйесі, мектепке дейінгі ұйымның сайты.Енбек kz, akmola.kz электрондық системасында жұмыстар жүргізіледі, Қр мемлекеттік сатып алу, ҚР мүлкінің мемлекеттік тізілімі, Е-ОТІNISH KZ, ҚР электрондық статистикалық және салықтық есептілігі, 1C бағдарлама орнатылған.

Бөбекжайдың жұмыс режимі-08:00 - ден 18: 30 – ға дейін, жұмыс аптасы-5 күн.

Бірінші қабатта: 2 жас тобы, меңгеруші кабинеті, психолог кабинеті, медициналық блок, завхоз кабинеті, тамақ блогы орналасқан. Екінші қабатта: 2 жас тобы, бухгалтерия, қазақ тілі кабинеті, музыка залы, әдістемелік кабинет орналасқан.

Ғимараттың жағдайы, мектепке дейінгі ұйымның аумағы үнемі жақсы жағдайда ұсталады. Барлық үй-жайлар санитарлық-гигиеналық нормаларға және өртке қарсы талаптарға сәйкес келеді. Мектепке дейінгі ұйымның қауіпсіздігі тәулік бойы қорғаумен қамтамасыз етілген.

Диверсияға қарсы және терроризмге қарсы қауіпсіздік ережелерін басшылыққа ала отырып, бейнебақылау жүйесі орнатылған, 18 камера бар. Камералар Орталық жедел басқаруға шығады. Балабақшада қауіпсіз жұмыс істеу мақсатында өртке қарсы дабыл пульті, дабыл түймесі, домофон, турникет құрылғысы (биометрия) орнатылды.

Балалармен және қызметкерлермен өрт кезінде эвакуациялау дағдылары пысықталуда.

Қызметкерлермен өрт сөндіргіштерді басқа қорғаныс құралдарымен дұрыс пайдалану бойынша нұсқамалар, семинар – практикумдар өткізіледі.

Мектепке дейінгі ұйымның материалдық-техникалық базасы «Ақбота»бөбекжайы МКҚК жарғысында айқындалған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді. Жас топтары 2-5 жастағы балаларды табысты тәрбиелеу, нәтижелі оқыту және жайлы болу үшін қажетті жабдықтармен жабдықталған.

Балабақшада 4 топ жұмыс істейді, екінші қабатта әр топта қабылдау бөлмесі, ойын бөлмесі (жатын бөлмесімен біріктірілген), ыдыс жуу бөлмесі, жуыну бөлмесі және дәретхана бар. Бірінші қабатта қабылдау бөлмелерінің орнына жалпы зал, ойын бөлмесі (жатын бөлмесімен біріктірілген), ыдыс жуу бөлмесі, жуыну бөлмесі және дәретхана бар. Музыка залы спорт залымен біріктірілген, спорт жабдықтарын, музыкалық аспаптар мен театр костюмдерін сақтауға арналған қосалқы үй-жай бар. Барлық үй-жайлар санитарлық, эстетикалық және дидактикалық нормаларға сәйкес келеді.

Әр жас тобы үшін жеке алаң бар, онда: беседка, құмсалғыштар, спорттық ғимараттар. Сондай-ақ, дене шынықтыру алаңы бар. Асфальтталған алаңда тәрбиеленушілердің жол қозғалысы ережелерін зерделеу бойынша ойын және танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін белгілер қойылды. Аумақта тәжірибелі БАҚ бар, гүлзарлар салынды, онда балалар танымдық зерттеу қызметінде табиғатпен қарым-қатынасын жүзеге асырады.

Жалпы ауданы– 692,7;

Пайдалы алаң – 403,3;

Жобалық қуаты – 95 детей;

№1 топ – 66,3; дәретхана – 4,2; жуыну бөлмесі – 4,0; ас бөлмесі– 6,6.

№2 топ- 62,7; дәретхана – 6,0; жуыну бөлмесі – 5,7; ас бөлмесі – 5,1.

№3 топ – 65,0; дәретхана – 5,6; жуыну бөлмесі - 4,4; ас бөлмесі – 6,4.

№4 топ – 65,1; дәретхана– 6,1; жуыну бөлмесі - 4,3; ас бөлмесі – 4,8.

Музыка (спорт) залы – 57,2.

Әдістемелік кабинет – 12,1.

Қазақ тілі кабинеті – 5,0.

Есепші кабинеті – 3,4.

Медициналық кабинет – 8,1.

Қойма бөлмесі – 7,7.

Асхана блогы – 24,4.

Меңгеруші кабинеті – 6,3.

Психолог кабинеті – 5,8.

ҚР БҒМ 22.01.2016 жылғы № 70 бұйрығына сәйкес жабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер, сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-metodicheskaya-rabota

Балабақша жиһаздармен және жабдықтармен жабдықталған. «Жол картасын» орындау бойынша 2023 жылы төмендегілер сатып алынды:

* 2393,1мың теңге сомасына дамытушы ойыншықтар мен ойындар.

* 504,8 мың теңге сомасына спорттық жабдықтар.

* Балаларға арналған музыкалық және шулы аспаптар 97,6 мың теңге.

* 249,5 мың теңге сомасына микшерлік пульті бар акустикалық жүйе

* 360,9 мың теңгеге ас үй және асхана ыдыстары

* 596,4 мың теңге сомасына кеңсе тауарлары

* Моноблоктар-2 дана, сомасы 698.9 мың теңге

* МФУ принтері-1 дана, сомасы 142,0 мың теңге

* Түсті принтер-1 дана, сомасы 107,0 мың теңге

* 1680,0 мың теңге сомасына жаңа цифрлық бейнебақылау, 18 бейнекамера, периметрі бойынша 11 ішкі, 7 сыртқы, балалар учаскелерін көре отырып жүргізілді. Барлық камералар ЖБО-ға қосылған.

* Биометрия бойынша өткізу жүйесі және 1993,0 мың теңге сомасына электрондық табельдерді жүргізу үшін топтық биометрия орнатылды

Білім беру ұйымы бекіткен және білім басқармасы органымен келісілген бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдардың тізбесі (түгендеу тізімдемесі), сілтеме http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/uchebno-metodicheskaya-rabota

 

6. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры

Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер, сілтеме http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/informacionnye-resursy-i-bibliotechnyy-fond

 

7. Тәрбиеленушілердің білімін бағалау

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

- баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы:

2021-2022 оқу жылына арналған мониторинг материалдары мектеп жасына дейінгі балалардың дағдыларын дамыту мониторингін ұйымдастыру және жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдарға сәйкес жасалған (Нұр-Сұлтан, 2020 «Мектепке дейінгі балалық шақ» (2020 жылғы 28 қыркүйектегі № 5 хаттама) ҚР БҒМ;)

2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарының мониторингіне мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен моделін іске асыру шеңберінде мазмұнын реттейтін нормативтік-құқықтық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізілді (бұдан әрі-мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты бекітілді) – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі-Үлгілік бағдарлама) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығымен қайта қаралып, бекітілді. Осы нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірленді.

Бағаланатын кезеңде баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелері, сілтеме http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov

 

https://cloud.mail.ru/public/U9Dw/uRWE5KhUb

 

Бағаланатын кезеңдегі баланың жеке даму картасы (мектепалды даярлық топтары), сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov

 

https://cloud.mail.ru/public/xu2H/YKcc4vNKC

 

- тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы:

Бастапқы талдау нәтижелері келесідей:

2021-2022 оқу жылы

1. деңгейі төмен балалардың үлесі-28%

2. орта деңгейдегі балалардың үлесі-48%

3. деңгейі жоғары балалардың үлесі-24%

2022-2023 оқу жылы

1. төмен деңгейдегі балалардың үлесі-54,7%

2. орта деңгейдегі балалардың үлесі-42,1%

3. жоғары деңгейдегі балалардың үлесі-3,2%

2023-2024 оқу жылы

1. төмен деңгейдегі балалардың үлесі-45%

2. орта деңгейдегі балалардың үлесі-48,6%

3. деңгейі жоғары балалардың үлесі-6,4%

Бағаланатын кезеңдегі тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелері, сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov

 

https://cloud.mail.ru/public/ivTb/LzYs9GoXB

 

Бағаланатын кезеңдегі баланың жеке даму картасы (мектепалды даярлық тобы жоқ), сілтемеhttp://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov

 

- үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің (қорытынды) нәтижелерінің болуы және талдауы:

Қорытынды талдау нәтижелері келесідей:

2021-2022 оқу жылы

1. төмен деңгейдегі балалардың үлесі-12%

2. орта деңгейдегі балалардың үлесі-43,2%

3. деңгейі жоғары балалардың үлесі-45%

2022-2023 оқу жылы

1. төмен деңгейдегі балалардың үлесі-19,4%

2. орта деңгейдегі балалардың үлесі-45,4%

3. жоғары деңгейдегі балалардың үлесі-35,2%

 

2023-2024 оқу жылы - қорытынды мониторинг уақыты бойынша келген жоқ.

Балалардың мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнының кіші, орта, жоғары және мектепалды топтарын игеру сапасын бағалау және өлшеу бағаланатын кезең балалардың көпшілігінің негізгі құзыреттілігін дамыту деңгейі мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келетіндігін көрсетті. Даму деңгейі жоғары және орташа балалардың үлесі орта есеппен 84% құрайды.

Бағаланатын кезеңдегі балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің нәтижелері (қорытынды), сілтеме

http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov

Бағаланатын кезеңдегі баланың жеке даму картасы (мектепалды даярлық тобы жоқ),сілтеме

http://ds0010.kokshetau.aqmoedu.kz/content/ocenka-znaniy-vospitannikov

 

8. Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасы және т. б.

Респонденты

Тізім бойынша барлығы

Сауалнамаға қатысқандар

% қатысу

Сауалнама нәтижесі

Барлық сұрақ

Оң жауаптар саны

Оң жауаптар үлесі %

Педагогтар

11

11

100%

18

187

94,4%

Мектепалды даярлық топ тәрбиеленушілерінің ата-аналары

25

25

100%

12

282

93,6%

Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнама нәтижелерінің жинағы, сілтеме

  •  

 

9. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары:

-педагог кадрларды жұмыс өтілі бойынша «жасарту» үрдісі байқалады, онда бір жағынан тәрбие – білім беру үдерісін сапалы жоғары деңгейде жүзеге асыру төмендейді, ал екінші жағынан-инновациялық режимде дамыту үшін көбірек перспективалар бар.

- Педагог кадрларды аттестаттау бойынша қиындықтар бар, педагог-сарапшылар аз, педагог-зерттеушілер жоқ;

- біліктілік тестілеуге және аттестаттауға дайындық кезінде педагогтарға әдістемелік көмек көрсету;

- тәлімгерлік институты арқылы жас педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту деңгейін арттыру;

- педагогтерге санаттың біліктілік деңгейін арттыру мақсатында әдістемелік бірлестіктерге, біліктілікті арттыру курстарына қатысу, аттестаттаудан өту арқылы кәсіби шеберліктің өсуіне ықпал ету;

10. Қорытындылар мен ұсынымдар:

1. Аттестатталатын кезеңде бөбекжайдағы тәрбие – білім беру процесін ұйымдастыру Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі ұйымдардың жұмысын реттейтін қолданыстағы нормативтік – құқықтық актілерге бағынады.

2. Бөбекжай 100% педагогикалық кадрлармен жабдықталған. Педагогтер біліктілігін арттырып, белгіленген перспективалық жоспар бойынша курстардан өтеді. 3 жыл ішінде педагогтардың 100% - ы біліктілікті арттыру курстарынан өтеді. Жоғары мектепке дейінгі білімі бар тәрбиешілердің 4 педагогы (40%). 100% - да біріншісі мектепке дейінгі білім немесе қайта даярлау курстары бар.

3. Бөбекжай ұжымының зияткерлік және инновациялық әлеуетін дамыту үшін жасалған жағдайлар тәрбие-білім беру процесінің тұтастығын толық қамтамасыз етуге мүмкіндік береді және баланың жан-жақты, толыққанды дамуына кепілдік береді. Бөбекжайда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың үйлесімді дамуы, олардың өзін-өзі табысты жүзеге асыруы және қоғамға одан әрі әлеуметтенуі үшін жағдайлар жасалған.

4. Бөбекжайда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың үйлесімді дамуы, олардың өзін-өзі табысты жүзеге асыруы және қоғамға одан әрі әлеуметтенуі үшін жағдайлар жасалған.

5. Әр жас тобының ұйымдастырылған іс-шаралар кестесінде балалардың жасы мен жүктемесі қолданыстағы үлгілік оқу жоспарларына сәйкес ескеріледі, бұл тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу іс-әрекетіне дайындықты қамтамасыз етеді. Барлық білім беру қызметі мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен сабақтастық қағидаттарына бағынады.

6. Тар мамандар: психолог, музыка жетекшісі, дене шынықтыру нұсқаушысы жұмысты жеке даму бағдарламасына сәйкес жүргізеді.

7. Педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші біліктілік деңгейі бар педагогтар санын ұлғайтуға ықпал ету.

8. Қалалық, аудандық, облыстық деңгейде озық педагогикалық тәжірибені тарату және жалпылау бойынша педагогтердің белсенділігін арттыру.

9. Бөбекжайдың материалдық-техникалық базасын ауыстыру және толықтыру жалғастырылуда.

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 05.01.2024 21:16
Құрылған күні: 08.02.2024 10:18

Текст